|
Boktai
|
 |
« Vastaus #30 : Toukokuu 08, 2009, 20:24 » |
|
en enään. mulla on jo kaikki
|
|
|
|
|
tallennettu
|
▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌ ██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀ ████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌ ▄▄▄▄▄██████████████▀ Hacker
|
|
|
|
Hanzo
|
 |
« Vastaus #31 : Toukokuu 24, 2009, 00:44 » |
|
Tämä nyt ei ole huutokauppa, mutta minun kauttani voi belssejä vastaan ostaa kyllä melkeinpä mitä tahansa tavaraa...
... erikoisuutena esim vain Gulliverilta (Lentävä lautanen) saatavat tavarat ja muut erikoiset. Pystyn jopa järjestämään kaloja tai ötököitä pienellä vaivalla. Kyse ei ole häksätyistä tavaroista. Kalat ja ötökätkin näet pystyy muuttamaan lehdiksi vanhassa USA-versiossa eräällä kikkakakkosella ilman mitään häksäilyä :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
koodi: 3694-5176-2896 nimi: Hattori kylä: Togakure Kylä auki usein! kauppa auki myöhälläkin! maasta ei saa ottaa mitään.
|
|
|
|
Eeva
|
 |
« Vastaus #32 : Heinäkuu 03, 2009, 12:00 » |
|
Kävin juuri kaappini läpi Wild Worldissä ja löytyi aikamoinen kasa ylimääräistä, enemmän ja vähemmän harvinaista tavaraa josta haluaisin päästä eroon. Jos kiinnostaa fossiilit, gyroidit, Gracie-paidat, K.K.:n veisut, maalaukset, Pascalin ja Snowmanin tavarat tai Saharahin matot/tapetit, niin YV:tä tännepäin ja laitan word-tiedoston saatavilla olevista tavaroista palautuspostissa. Gracien paitojen, maalausten ja Saharahin tavaroiden suhteen toivon vaihtokauppoja, olen lisännyt listaan minulta puuttuvat vastaavat tavarat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Shanya95
|
 |
« Vastaus #33 : Heinäkuu 13, 2009, 12:08 » |
|
En tiedä liittykö tämä aiheeseen, mutta kun tälläiselle ei omaa aihetta viitsi tehdä ja mihinkään muuhun ei sovi, niin ilmoittelen tässä, että minut voi palkata hoitamaan kyläänsä, voin esim. poimia kaikki rikkaruohot, pyydystää museoon ötököitä ja kaloja, joita siellä ei ole, kastella kaikki kukat ja istuttaa niitä, samoin puitakin jne. Muutakin samantapaista voi ehdotella. Ja tietenkin sovittuun hintaan, mikä esim rikkaruohotapauksessa riippuu rikkaruohojen määrästä. Joo, ja näin aiheeseenkin liittyen, kerään lovely-sarjaa, että kertokaas jos jollakulla olisi, ja minulta voi kysellä muita tavaroita, myyn niitä ilomielin :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Wild Worldin Friend Code---->>> FC: 0130-8967-5187 Nimi: Jassu Kylä: Home Lisätkää! Ihan vapaasti :DD
|
|
|
|
jes1000
|
 |
« Vastaus #34 : Heinäkuu 13, 2009, 13:36 » |
|
Pystyykö WW:ssä muka kyläiliät lahjottaa museoon ??? :o ??? :o ???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Eeva
|
 |
« Vastaus #35 : Heinäkuu 13, 2009, 14:03 » |
|
Kyllä on jes1000 oikeassa, ei pysty WW:ssä vierailijat lahjoittamaan mitään museoon, eikä pysty antamaan kaloja ja ötököitäkään toiselle pelaajalle (ainakaan turvautumatta vippaskonsteihin)
Shanya95, minulla on kokonainen lovely-sarja, mitä tarvitset? Laita vaikka YV:tä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Shanya95
|
 |
« Vastaus #36 : Heinäkuu 14, 2009, 11:52 » |
|
Kyllä on jes1000 oikeassa, ei pysty WW:ssä vierailijat lahjoittamaan mitään museoon, eikä pysty antamaan kaloja ja ötököitäkään toiselle pelaajalle (ainakaan turvautumatta vippaskonsteihin)
Shanya95, minulla on kokonainen lovely-sarja, mitä tarvitset? Laita vaikka YV:tä...
Joo anteeksi en tiennyt :-[
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Wild Worldin Friend Code---->>> FC: 0130-8967-5187 Nimi: Jassu Kylä: Home Lisätkää! Ihan vapaasti :DD
|
|
|
|
Jermu
|
 |
« Vastaus #37 : Heinäkuu 26, 2009, 19:51 » |
|
Kiddie Kamaa Kellään Tarjolla??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
╔╗╔═╦╗ ║╚╣║║╚╗ (̲̅ζ(̲̅o̲̅)(̲̅ζ ╚═╩═╩═╝
Ōrudoragu
|
|
|
|
PikkuLikka
|
 |
« Vastaus #38 : Heinäkuu 26, 2009, 21:24 » |
|
Jerbbu, mulla taitaa olla lähes koko Kiddie-sarja... Laita yksityisviestiä, ja kysy ihmees!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jermu
|
 |
« Vastaus #39 : Elokuu 09, 2009, 16:12 » |
|
Haluasin ostaa Big Bros Hat ja Big Bros Moustache vai mikä nyt onkaa
Tarjoisin 10 Tuhatta Bells??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
╔╗╔═╦╗ ║╚╣║║╚╗ (̲̅ζ(̲̅o̲̅)(̲̅ζ ╚═╩═╩═╝
Ōrudoragu
|
|
|
|
Nemuli
|
 |
« Vastaus #40 : Elokuu 11, 2009, 15:17 » |
|
Mullois Lil bro´s shirt 8)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PikkuLikka
|
 |
« Vastaus #41 : Elokuu 12, 2009, 11:23 » |
|
^ Hoo, saanks mä? xD
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Nemuli
|
 |
« Vastaus #42 : Elokuu 12, 2009, 16:18 » |
|
Hehe, ja khyllä mie voisin tilata siihen samaan settiin vielä Lil bro´s hatin, mutten ehkä jaksa. Osta BD
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BuddyBuddy
|
 |
« Vastaus #43 : Elokuu 12, 2009, 19:49 » |
|
Jerbbu, jos näät tän, niin se musta kissa, ni sain sen catalogista, joten voin antaa sulle sen toisen!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AC:WW FC: 3652-9099-0578 Kylä: city Nimi: Teukka Löysin nintendoni ja tein comebackin wi-fi maailmassa. :) Foorumilla liikun luultavasti vähän, mutta minut tavoittaa wi-fi:sä melkein joka päivä.
|
|
|
|
Eeva
|
 |
« Vastaus #44 : Elokuu 14, 2009, 14:43 » |
|
50,000 bellsiä per tavara henkilölle jolta saisin seuraavia:
- ranch chair - classic vanity, classic wardrobe - regal bed - green counter - cabin dresser, cabin chair - modern wardrobe
Eli YV:tä peliin jos kaupat kiinnostaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|