|
Cazha
|
 |
« : Marraskuu 02, 2008, 15:25 » |
|
Mitä niistä sinulla on ja mihin käytät niitä? Mitkä haluaisit ja miksi ym. Keskustelua kultaisista työkaluista.
Miten niitä saa? Kultainen lapio Tämä on helpoin saada. Osta Nookilta toinen lapio ja hautaa se maahan. 24 tunnin jälkeen kaiva se ylös ja saat kultaisen lapion.
Kultainen haavi Pyydystä kaikki ötökät.
Kultainen onki Ongi kaikki kalat.
Kultainen ritsa Ammu alas 15 pakettia. 16. on sitten kultainen ritsa.
Kultainen kirves En tähän hätään löytänyt kokonaista ohjetta, mutta joku voi myöhemmin laittaa :)
Kultainen kastelukannu Tee kaupungistasi 'täydellinen' ja pidä se sellaisena 16 päivää. Saat tietää kommentteja kaupungistasi Pellyltä/Phyllikseltä kun sanot "The environment!".
(Kultainen ajastin (Timer) Toimita Tortimerille Kultainen kirves, onki, ritsa, haavi ja kastelukannu (kaikki siis kultaisia) niin hän antaa sinulle kultaisen ajastimen.) Ei ole todistettu
Itselläni on vasta kultainen lapio ja ritsa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2008, 15:43 kirjoittanut Spike »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Genkku
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 02, 2008, 15:37 » |
|
Tietääkseni kultaista ajastinta ei ole olemassa?
Kultainen kirves: 1. Osta Red Turnip Joanilta. 2. Anna se Wendellille. 3. Anna Wendellin Turban Saharahille. 4. Anna Saharahin Massage Chair Tortimerille. 5. Anna Tortimerin Scallop Pascalille. 6. Saat Pascalilta hänen kuvansa tai Kulta-kirveen.
Itseltäni puuttuu vain haavi, tarvitsen scarap ja giant beetlen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Spike
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 02, 2008, 15:41 » |
|
Nämä kaikki olisi löytynyt sivustolta....Itselläni oli kaikki, mutta aloitin alusta. Säästin kuitenkin kultahaavin ja -ongen ja olen hankkinut kultalapion. Ja kulta lapio menee sulkuihin, kunnes tämä todistetaan. Tosin, kerropa, mistä tuon ajastimen löysit. Voisin testata sitä, toimiiko.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2008, 15:43 kirjoittanut Spike »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
miksuli
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 02, 2008, 17:28 » |
|
Itselläni on kaikki kaksin kerroin kun joku jenkki antoi ilmatteeks. Käytän vain kastelu kannua. Sitten voitin myös edellisen foorumin arvonnan pää palkinnon vaikka en olisi halunnut. Kirveitä siis kolme.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Trojan
SF-tiimin jäsen
Naavaparta

Poissa
Carpe Diem
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 02, 2008, 17:29 » |
|
Itselläni on kaikki kaksin kerroin kun joku jenkki antoi ilmatteeks. Käytän vain kastelu kannua. Sitten voitin myös edellisen foorumin arvonnan pää palkinnon vaikka en olisi halunnut. Kirveitä siis kolme.
Sittenhän voit antaa minulle yhden jokaista. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Älä lue historiaa. Tee sitä.
|
|
|
|
|
|
Spike
|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 02, 2008, 20:39 » |
|
Sivulla lukee: # Golden Timer
Get the Golden Axe, Golden Bug Net, Golden Fishing Rod, Golden Shovel, Golden Slingshot, and Golden Watering Can. Then, Tortimer will give you the Golden Timer.
Olen saanut kaikki kultaesineet ja mitään ei tullut, joten ei ole totta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Cazha
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 03, 2008, 08:19 » |
|
Olen saanut kaikki kultaesineet ja mitään ei tullut, joten ei ole totta.
Aika monessa paikassa lukee niin, mutta kait ne on sitten vain keksittyjä tai jtn vastaavaa..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
metrox fin
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 12, 2008, 21:09 » |
|
Multa puuttuu kultanen kastelukannu ja kultanen ajastin. Mulle lähes mahdotonta saada niitä. :-\
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Nakero
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 12, 2008, 21:52 » |
|
Ei taida olla kultaista ajastinta olemassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dusty
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 16, 2008, 13:56 » |
|
Kaikki muut puuttuu paitsi kultanen lapio.Kohta pitäisi saada kultainen ritsa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ansku-
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 16, 2008, 14:36 » |
|
Mullakin vaan kultanenlapio, koska oon vaan niin laiska kalastaan ja tällästä. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Wi-fi tietoni:
Nimi: Ansku Kylä: CafeTown Koodi: 4897-5682-9216
LISÄTKÄÄ! <3333
|
|
|
|
Spike
|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 17, 2008, 17:44 » |
|
Sain tänään kultakannun. Kultaritsa on vaikea hankkia, kun en pelaa ikinä, kun lahjojen aika olisi...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Shiba
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 18, 2008, 17:12 » |
|
Minulta puuttuu vielä kirves, ritsa, haavi ja onki. :D Kastelukannu ja lapio on helppo saada.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
shalala ♥
|
|
|
|
Ansku-
|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 20, 2008, 16:35 » |
|
Oon nyt yrittämässä hankkia kultaista kastelukannua. Mitä mun nyt pitää tehä, kun Pelly sanoo näin: “Hmm… Well, it’s not passing, but it’s not failing either. Like more than milk, but not quite a milk shake, know what I mean?!” Hmm… Sounds like there’s nothing this resident likes or dislikes in particular. You know, I think if we added some green, it would really help…"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Wi-fi tietoni:
Nimi: Ansku Kylä: CafeTown Koodi: 4897-5682-9216
LISÄTKÄÄ! <3333
|
|