|
Boktai
|
 |
« Vastaus #45 : Kesäkuu 23, 2010, 22:29 » |
|
Tämä menee nyt vähän aiheesta ohi, mutta Animal Crossing - Real Life olisi hieno :D Jotkut virtuaalilasit päähän ja sitten näkisitkin, kun eläimiä käyskentelee pihalla tms. Ja pystyisi tekemään kaikkea sitä mitä aikaisemmissakin ACissä pystyi tekemään, mutta se tehtäisiinkin ihan fyysisesti itse *innostuu*
Itseni mielestä tuo ei ole ihan järkevää + kuulostaa tyhmältä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌ ██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀ ████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌ ▄▄▄▄▄██████████████▀ Hacker
|
|
|
|
jes1000
|
 |
« Vastaus #46 : Kesäkuu 23, 2010, 22:38 » |
|
Tämä menee nyt vähän aiheesta ohi, mutta Animal Crossing - Real Life olisi hieno :D Jotkut virtuaalilasit päähän ja sitten näkisitkin, kun eläimiä käyskentelee pihalla tms. Ja pystyisi tekemään kaikkea sitä mitä aikaisemmissakin ACissä pystyi tekemään, mutta se tehtäisiinkin ihan fyysisesti itse *innostuu*
Itseni mielestä tuo ei ole ihan järkevää + kuulostaa tyhmältä. Olen samaa mieltä Boktain kanssa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Nemuli
|
 |
« Vastaus #47 : Kesäkuu 24, 2010, 23:52 » |
|
Minusta tuo olisi mahtavaa! Kehittelethän Trix sellaisen sitten vanhempana? :3
Innostuin itsekin, koska äippä lupasi ostaa uuden DS:n... Joten jos odotan 3DS, voin saada tämänkin pelin ♥
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fishkas
|
 |
« Vastaus #48 : Kesäkuu 26, 2010, 01:04 » |
|
Tämä menee nyt vähän aiheesta ohi, mutta Animal Crossing - Real Life olisi hieno :D Jotkut virtuaalilasit päähän ja sitten näkisitkin, kun eläimiä käyskentelee pihalla tms. Ja pystyisi tekemään kaikkea sitä mitä aikaisemmissakin ACissä pystyi tekemään, mutta se tehtäisiinkin ihan fyysisesti itse *innostuu* // Tämä kyllä toisaalta toimisi paremmin Pokémonin kanssa. Anteeksi nyt, vain ajatus -.-'
Sitten kävelisit päin seiniä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ACWW Wi-Fi Tyyppi: Fiona Kylä: Cinnamon FC: 5113-3381-9515
|
|
|
|
Rosemary
|
 |
« Vastaus #49 : Kesäkuu 26, 2010, 19:32 » |
|
Kuulostaa mahtavalle, ja kun oon kerran tähänkin mennessä ostanut kaikki Animal Crossingit niin miksei tätäkin? Harmittaa vaan kun tuli viime kesänä ostettua just DSi... Saan taas haukut niskaan kun meen sanomaan "Hei iskä, haluisin myydä tän mun DSi:n...". ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ylpeä joka AC:n omistaja <3
|
|
|
|
Pienisieni
|
 |
« Vastaus #50 : Heinäkuu 05, 2010, 12:18 » |
|
Vastaus ongelmaan: odota niiin pitkään että dsi on vanhentunut. (3DSsästä seuraava käsikonsoli on julkaistu)
E: No jos haluaa sen uuden niin hankkii sen uuden, onhan DSi jo pahasti vanhentunut joka tapauksessa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2010, 18:48 kirjoittanut Pienisieni »
|
tallennettu
|
Apple
|
|
|
Tikeuy
Kansalainen

Poissa
Jebjeb
|
 |
« Vastaus #51 : Heinäkuu 16, 2010, 00:13 » |
|
Vastaus ongelmaan: odota niiin pitkään että dsi on vanhentunut. (3DSsästä seuraava käsikonsoli on julkaistu)
mutta sitten kävisi niin, että haluaa sen uusimman käsikonsolin? :D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AC WW FC: 4940-6558-0122 Nimi: Don Rose Kylä:Home Tietoni saa lisätä, ilmoita sitte mulle(yv), voijaan Wi-Fitellä!!
Mulla on melkein aina portit auki, jos oon online! (:
|
|
|
|
Boktai
|
 |
« Vastaus #52 : Heinäkuu 23, 2010, 00:50 » |
|
Kun kattelin noita AC 3DS kuvia niin siinä kuvassa missä se tyttö hahmo seisoo lapio kädessä kiven vieressä (tutkimassa inventorya kai?) niin tuo läheinen talohan on melkein saman näköinen kuin AC GC:n kansi kuvassa (Jee! "Entistä paremmat verkko-ominaisuudet")
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2010, 01:01 kirjoittanut Boktai »
|
tallennettu
|
▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌ ██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀ ████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌ ▄▄▄▄▄██████████████▀ Hacker
|
|
|
niboRasooR
Uusi kansalainen
Poissa
|
 |
« Vastaus #53 : Heinäkuu 25, 2010, 17:38 » |
|
Jaa-ah... Sen takia, että tämä on käsikonsolille, tekee tästä pakko-ostoksen.
3D's:n kaksi wifi-yhteyttä tietysti on tehty taas lähinnä vain Tokion metroa ajatellen mutta WFC on tosi kätevä, koska käsikonsolia voi pitää kokoajan päällä. Toisin on esim Wiin ja TV:n laita, jotka kuluttavat huomattavasti enemmän virtaa.
Muuten peli on taas se sama N64:n peli kuin ennenkin...
Olisi mahtavaa jos (mitä ei tule tapahtumaan): - NES tms muut pelit GameCube-pelistä tekisivät paluun, voisihan niistä maksaakin shopin kautta - Polkupyörää pääsisi vihdoin käyttämään - Sukellusvälineitä pääsisi vihdoin käyttämään vedenalaiseen maailmaan - Kuumodulia pääsisi vihdoin käyttämään avaruudessa ja tapaamaan esim avaruudessa asuvia, Gulliveria, muita otuksia. Ja olisi se kesämökkikin kiva kuussa. - Saareen pääsisi taas kuten GameCubella - Makuupussia pääsisi käyttämään - Pelejä ja muita interaktiivisen näköisiä huonekaluja pääsisi käyttämään - Taloa voisi rakentaa isoksi kartanoksi - Weather Channel käytössä, mikä laiskuudesta johtuen jäi Wii-versiosta pois - Fiksumpi tekoäly ja parempi muisti hahmoille
Mutta emmeköhän saa taas N64-pelin, sikäli kuin Nintendon laiskuuden tuntee, ja se Animal Crossingin keksijäkin vaikutti täydeltä fruittarilta haastatteluissa. Animal Crossing City Folk on muuten alle gigan kokoinen peli.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2010, 17:41 kirjoittanut niboRasooR »
|
tallennettu
|
Animal Crossing - Wild World osoite: Koodi: 5025-7903-5705 Nimi: nibR*FIN Kylä: Cty*Hrvi *)asteriskien paikalle tähti-symboli. Lähetä friendcodesi jos et vielä ole listassani. Kello on jäljessä, joten kaupat ovat auki vielä yömyöhälläkin.
|
|
|
|
Fishkas
|
 |
« Vastaus #54 : Heinäkuu 25, 2010, 18:07 » |
|
Jaa-ah... Sen takia, että tämä on käsikonsolille, tekee tästä pakko-ostoksen.
3D's:n kaksi wifi-yhteyttä tietysti on tehty taas lähinnä vain Tokion metroa ajatellen mutta WFC on tosi kätevä, koska käsikonsolia voi pitää kokoajan päällä. Toisin on esim Wiin ja TV:n laita, jotka kuluttavat huomattavasti enemmän virtaa.
Muuten peli on taas se sama N64:n peli kuin ennenkin...
Olisi mahtavaa jos (mitä ei tule tapahtumaan): - NES tms muut pelit GameCube-pelistä tekisivät paluun, voisihan niistä maksaakin shopin kautta - Polkupyörää pääsisi vihdoin käyttämään - Sukellusvälineitä pääsisi vihdoin käyttämään vedenalaiseen maailmaan - Kuumodulia pääsisi vihdoin käyttämään avaruudessa ja tapaamaan esim avaruudessa asuvia, Gulliveria, muita otuksia. Ja olisi se kesämökkikin kiva kuussa. - Saareen pääsisi taas kuten GameCubella - Makuupussia pääsisi käyttämään - Pelejä ja muita interaktiivisen näköisiä huonekaluja pääsisi käyttämään - Taloa voisi rakentaa isoksi kartanoksi - Weather Channel käytössä, mikä laiskuudesta johtuen jäi Wii-versiosta pois - Fiksumpi tekoäly ja parempi muisti hahmoille
Mutta emmeköhän saa taas N64-pelin, sikäli kuin Nintendon laiskuuden tuntee, ja se Animal Crossingin keksijäkin vaikutti täydeltä fruittarilta haastatteluissa. Animal Crossing City Folk on muuten alle gigan kokoinen peli.
Minä taasen haluaisin sellaisen museon jossa on paljon käytäviä ja vähän väliä karttoja, ettei eksy. Siis rutkasti isompi museo. Siellä voisi olla piilosta wi-fissä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ACWW Wi-Fi Tyyppi: Fiona Kylä: Cinnamon FC: 5113-3381-9515
|
|
|
|
--girl--
|
 |
« Vastaus #55 : Elokuu 23, 2010, 19:58 » |
|
Oudon pitkiä nuo hahmot...
DSi on nyt ihan jäänyt varjoon,vaikka on vielä aika uusikin. DSi XL tuli ihan heti perään.
Paljonkohan se tulee maksamaan? Jos niitä pahvisia 3D laseja ei tarvita... : DD
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lemon
Kansalainen

Poissa
One Piece ._.
|
 |
« Vastaus #56 : Elokuu 23, 2010, 20:11 » |
|
Paljonkohan se tulee maksamaan? Jos niitä pahvisia 3D laseja ei tarvita... : DD
Hintaa ei tiedetä, mutta analyytikot on arvellut että tulee maksamaan jotain 200-350e (jos oikein muistan). 3D laseja ei tarvita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|