|
Dusty
|
 |
« : Lokakuu 29, 2008, 16:52 » |
|
Keskustelua ja kysymyksiä AC WW:n tapahtumista esim. Acorn festival, flea market yms.
Flea Market - Kirpputori. Myy tavaroitasi tai osta kyläläisten tavaroita. Joka kuukauden ensimmäinen lauantai paitsi tammikuu ja elokuu.
Bright Nights - ?? Helmikuun ensimmäinen viikko. Pimeän tulon jälkeen.
Acorn Festival - Kerää tammenterhoja ja anna ne Corntimerille niin saat mush tavaroita.Syyskuun toinen viikko.
Uusi vuosi - Hyvää uutta vuotta!
La-di-day - Kaikki asukkaat yrittävät keksivät Town tunen ja sinä saat päättää voittajan! "Parittomina" kuukausina.
Yay Day - Keksi kohteliaisuuksia kaupunkisi asukkaille heidän persoonallisuuksiensa mukaan. Joka toinen kuukausi viidentenä sunnuntaina.
Ilotulitukset kesällä - Ilotulitukset. Puhu tortimerille ja hän antaa sinulle roomalaisia kynttilöitä. Elokuu klo. 19.00-12.00
Fishing Tourney - Kalasta pisin kala.Kuukauden Kolmas sunnuntai tammikuu,maaliskuu,toukokuu,marraskuu,joulukuu.Kuukauden Neljäs sunnuntai helmikuu,huhtikuu,lokakuu klo. 12.00- 18.00.
Bug-off - Pyydystä pisin ötökkä.Kuukauden kolmantena lauantaina Kesäkuu- Syyskuu Klo. 12.00 - 18.00.
Flower Fest - Tortimer antaa kaikille viikon aikaa kasvattaa talonsa ympärille "puutarhan" ja paras voittaa! Huhtikuun toinen viikko.
(korjatkaa jos joku on väärin.)
Genkku:Lisäsin äänestyksen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2008, 18:24 kirjoittanut Dusty »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Nemuli
|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2008, 16:56 » |
|
Lempi tapahtumiani on Acorn Festival (Mush setti), sekä Flea Market (Saa ostaa Hughilta Kiddie kamaa ja päästä eroon turhasta kamasta jota ei jaksa myydä kaupassa. )
Kalastus ja hyönteisen pyydystämis kilpailut ovat myös minun makuuni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Shiba
|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2008, 17:53 » |
|
Flea Market varmaan yksi suosikeista, koska se on helppo tapa saada paljon rahaa. :3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
shalala ♥
|
|
|
|
Dusty
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 01, 2008, 18:26 » |
|
Tänään oli flea market..se ei kyllä tosin ole lempi tapahtumani mutta ainakin sain taas turhat romut myytyä :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jenuu
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 02, 2008, 17:31 » |
|
Flea market on ihan parhain ;D On kiva käydä ostamassa kaikkea kallista tavaraa asukkailta halvalla ja myydä ne sitten Tom nookille ja saada rahaa.. On myös ihanaa kun pääsee turhista esineistä eroon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Animal Crossing: Wild World <33
|
|
|
Trojan
SF-tiimin jäsen
Naavaparta

Poissa
Carpe Diem
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 02, 2008, 17:36 » |
|
Kyllä ne ilotulitukset ovat parhaat. Hienoa vaikkapa kalastaa ja samalla katella ilotulituksia.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2008, 18:04 kirjoittanut Trojan »
|
tallennettu
|
Älä lue historiaa. Tee sitä.
|
|
|
|
miksuli
|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 02, 2008, 19:17 » |
|
Itse vielä silloin kun olin köyhä. Keräsin kuukauden fossiileita ja laitoin huoneen täyteen Flea Markettina. Tienasin yli 450 000.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elly
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 02, 2008, 19:57 » |
|
Itse vielä silloin kun olin köyhä. Keräsin kuukauden fossiileita ja laitoin huoneen täyteen Flea Markettina. Tienasin yli 450 000.
Vau :o Pitää kokeilla 8) Edit:Ilotulitukset ovat parahaita.Tosi kivaa juoksennella ympärissään taivaan ollessa värikäs
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Spike
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 03, 2008, 16:02 » |
|
Muistan vielä, kun toissakesänä etsin Blue Marlinia. Genkku oli sanonut, että sillä olisi ollut evä, joten ongin pelkästään eväkaloja. Flea Market oli sitten tulossa, joten säilytin kaikki kalat ja palmuötökät, mitkä etsinnän aikana löysin. Lopputulos oli, että sain myytyä kalat ja ötökät kyläläisille yhteensä yli miljoonalla. Siinä sain sitten viimeiset velat maksettua. Ilotulitus kesällä on kyllä paras. Niin hauskaa katsottavaa, hauska musiikki yms.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Katy
Uusi kansalainen
Poissa
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 08, 2008, 16:46 » |
|
Itse pidän ilotulituksista. Jeps, hyvä musiikki ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Cazha
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 08, 2008, 17:20 » |
|
Tänään oli sitten La-Di-Day ja uusi towntune on saatu :D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ansku-
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 08, 2008, 22:40 » |
|
Vastasin itse, että Flea Market, koska silloin saa aikas helposti paljon rahaa :) En ole ikinä kesällä nähnyt ilotulituksia enkä ole ikinä osallistunnut Flower Festivaaleille. Eli näin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Wi-fi tietoni:
Nimi: Ansku Kylä: CafeTown Koodi: 4897-5682-9216
LISÄTKÄÄ! <3333
|
|
|
|
metrox fin
|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 13, 2008, 13:26 » |
|
Paras tapahtuma on "Acorn festival."
Huonointa tapahtumaa en oikeen osaa sanoa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dusty
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 16, 2008, 13:54 » |
|
Tänään on fishing tourney -.- en tykkää siitä koska en jaksa enää kalastaa.. :D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Emokid
|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 23, 2008, 22:17 » |
|
Tiedättekö/muistatteko minä päivänä tulee lumi? 12.12 mun mielest se tais olla :--p huoh,vasta sillon. vois tulla jo.
Juu lempi tapahtuma on fleamarket,tietenkin rahan takia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|