Site Folk - foorumi
Syyskuu 08, 2010, 15:35 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset: Lue uusimmat Animal Crossing-maailman uutiset täältä!
Etusivu Ohjeet Kalenteri Jäsenet Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: 1 2 3 [4]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Musiikki  (Luettu 1012 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
super64
Naavaparta
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : Huhtikuu 11, 2010, 19:00 »

Kivaa kun vihdoin saa popittaa hardstyleä missä vaan tällä uudella mp3 soittimella *^.^*
tallennettu

๏̯͡๏
Trojan
SF-tiimin jäsen
Naavaparta
Poissa Poissa

Carpe Diem

Profiili
« Vastaus #46 : Huhtikuu 14, 2010, 17:17 »

Kirjoitanpas itekin tänne omasta "musiikkihistoriastani" vähäsen, Parekun tapaan.

Aloitin varsinaisesti kuuntelemaan musiikkia n. 8-vuotiaana, kun sain ensimmäisen MP3-soittimeni. En muista, minkälaista musiikkia silloin kuuntelin, mutta en samanlaista kuin nykyään. Joskus 10-vuotiaana löysin Nightwishin, muistaakseni Sleeping Sun -kappaleella. Aloin kuunnella Nightwishiä lisää ja kuuntelinkin sitä erittäin usein. Nightwishin kuuntelu on nykyään jäänyt vähälle. Uusi laulaja on huono.

Seuraavaksi aloin kuunnella Within Temptationia, kun kuulin siskoni kuuntelevan muutamaa kappaletta. Yksi parhaimmista kappaleista on Memories. Within Temptationia kuuntelin todella usein Nightwishin rinnalla. Myöhemmin kuulin jonkun kappaleen, ajattelin laulajan äänestä, että se oli WT:n kappale. Eipäs ollutkaan. Kappale oli Evanescencen kappale, kappaletta en vain satu muistamaan. Evanescenceä en kumminkaan kuunellut kovin paljon.

Joskus n. 11-vuotiaana löysin Sonata Arctican San Sebastian -kappaleella. Kyseisestä kappaleesta en silloin kovin paljon pitänyt, vaan aloin selailemaan muita Sonatan kappaleita. Bongasinkin sitten Fullmoonin ja tuosta käynnistyi SA:n fanitukseni, joka jatkuu edelleen.

Sonatan avulla löysin useita kappaleita, mm. Stratovariuksen, Dragonforcen ja Rhapsodyn. Noita en paljon kuuntele, mutta hyviä kappaleita löytyy silti. Tässä joku kuukausi sitten kuuntelin Ensiferumin Victory Songin. Olin aikaisemmin kuunnellut Ensiferumin kappaleita, mutten silloin niistä pitänyt, enkä jatkanut bändin kuuntelemista. Huomasinkin, kuinka mahtavaa musiikkia Ensiferum tekee, ja nyt kuuntelen Ensiferumia todella paljon. Myös Korpiklaanilla on mahtavia kappaleita.

Rise Against on myös hyvä bändi. Tutustuin bändiin Guitar Hero 3:ssa, kappaleella Prayer of the Refugee. Tulee tuotakin bändiä kuunneltua, muttei yhtä paljon kuin SA:ta ja Ensiferumia.

Sitten on satunnaisia kappaleita, joista saatan pitää, vaikkei olisikaan sitä "parhainta" musiikkityyliä (folk metal, power metal jne.). Esim. Owl City - Fireflies ja Bryan Adams - Here I Am ovat tälläisiä kappaleita.

Kyllä, musiikki on iso osa elämääni. ^^
tallennettu

Älä lue historiaa. Tee sitä.
Nemuli
Kunniakansalainen
Poissa Poissa

1300 viestiä! ☺ Gene Hunt ♥ Retku ♥

Profiili
« Vastaus #47 : Huhtikuu 14, 2010, 19:24 »

Minustakin välillä tuntuu, että musiikki innostaa minua paljon enemmän kuin esimerkiksi kävelylenkki, ja sisko toivoisi toki taisin päin. Mutta irronneita heijastinputkia oli hauska paukuttaa rautaiseen sillankaiteeseen, siitä kuuluu hieno ääni. Haluaisin kovin rueta soittamaan jotain instrumenttia, tai edes jammailla koulun bassolla (niinkuin yleensä), mutta Otto (joka on yleensä soittanut kitaraa) haluaakin soittaa bassolla. Olisi myös hienoa kehitellä oma soitin/huilu tai jtn. Löytyy kotoa myös jonkinnäköinen kosketinsoitin, jolla saa väänneltyä vaikka mimmoista ääntä. Innostuksissani pöllin muuten ne heijastinputket tienvarresta kotiin asti, olisiko kenelläkään niille musiikillisia käyttövinkkejä?
tallennettu

Levis
Naavaparta
Poissa Poissa

Konata <3

Profiili
« Vastaus #48 : Huhtikuu 20, 2010, 09:05 »

Jos yritän jotain kertoa...

Musiikki on erittäin suuri ja tärkeä asia elämässäni. Itse soitan pianoa, mutta kuuntelen myös paljon musiikkia.
Musiikin kuuntelemisen aloitin vasta tämän vuoden alussa. Löysin paljon hyviä artisteja, esimerkiksi Nightwishin. Lisäksi kaikenlainen trance oli mieleeni. Linkin Park on hyvä artisti, jota kuuntelen vieläkin. Sitten tuli aika, jolloin aloin etsiä uusia artisteja. Hommasin Spotifyn, jonka kautta pääsin kuuntelemaan monia yhtyeitä. Löysin muun muassa System Of A Downin, Stratovariuksen, Ensiferumin, Korpiklaanin... Hyviä bändejä alkoi satelemaan.

Myöhemmin kuunneltuani Ensiferumia, kuuntelin myös Northeria, joka ohjasi minut death metalliin. Nykyään yksi lempigenreistäni on death metal, kuitenkin lähes kaikenlainen musiikki menee. Turmion Kätilöitä aloin huudattamaan paljon. Listaan nyt lempibändejäni;
- Turmion Kätilöt
- Rammstein
- Nightwish
- System Of A Down
- Korpiklaani
- Ensiferum
- Amorphis (vanhempi tuotanto parempaa)
- Pendulum
- The Prodigy
- Mokoma
- Rotten Sound
- Norther

Lista jatkuisi loputtomiin. :p
tallennettu

"In hoc signo vinces."
Jermu
Naavaparta
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #49 : Huhtikuu 20, 2010, 13:37 »

Minäpäs kerron oman Musiikki Historiani.

Vain 5 sadasosaa on musiikkia elämässäni
tallennettu

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗   (̲̅ζ(̲̅o̲̅)(̲̅ζ
╚═╩═╩═╝ 

Ōrudoragu
Nemuli
Kunniakansalainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : Huhtikuu 20, 2010, 15:44 »

Hyviä bändejä + perusteluni, miksi itse kuuntelen niitä:

Led Zeppelin

Mukavia kitarasooloja, erilaisia kipaleita ja laulajan mukava ääni (Ei ölise, kilju, tai huuda turhaan). Tätä bandiä olen kuunnellut jo melkoisen pitkään, isoin veli lainasi kirjastosta kokoelmia joskus ja siitä opin sitten kuuntelemaan. Joka mielentilaan löytyy sopiva kappale. Lempi kappaleitani Zepiltä on ainahin Houses of The Holy ja Trampled Under Foot. Myös Achilles Last Stand ja Dazed and Confused ovat myös mainiota.

Uriah Heep

Tätä en ole nykyään kuunnellut kamalasti, mutta  olen kuitenkin. Tämänkin kuuntelu opittu isoveljiltä. En kyllä oikein pidä sen ajan Heepistä, kun David Byron läks. Mutta nämä Byronin laulamat kipaleet ovat sitten ihania. Näissäkin on perusteluina vähän sellainen kiva persoonallinen tyyli. Byron laulaa kivasti ja kiljuu oikeissa kohdissa. Lempikappale Heepiltä on Tears In My Eyes, rakastan sen kitarasooloa. Myös Look At Yourself on ihuna. Olen muuten ihan kade, kun kaverini Otto näkee Ken Hensleyn livenä, kun lähetti sille fanipostia. Mikäli äijä on siis vielä elossa, kun tulee seuraavan kerran Suomeen.

Nirvana

Hiih, Nirvana. Tässäkin tykkään laulajan äänestä, miksiköhän kuuntelisin kappaleita, missä laulu on pyllystä... Joo ja tykkään kitarasta. Tässä ei ole kamalasti suosikkibiisejä, kaikki käy.

The Crash

Isosisko kuuntelee tätä ja minäkin huomasin tykkääväni. Isänmaallisuuden nimissä pidän tietty, kun on suomalainen bändi. Mutta siis laulajalla on ihana "söpö" ääni. Sellainen... veikeä :--3 Tekee hyviä kappaleita, kivoja sanoituksia ja jne. Harmi kun bändi ei enää tee musiikkia... Ehdoton suosikkikipale on Big Ass Love. Mutta The Crashillä kaikki kappaleet on ihunia ♥

Michael Jackson

Tämä on nyt vähän musiikkityylistäni poikkeava, mutta pidän silti. Laulut ovat tarttuvia ja niissä on hyvä rytmi. Ja toki Mikellä on tosi makea ääni. Suosikkikappale ehdottomasti Black or White ;--3

The Beatles

Aah, The Beatles. Tekee mukavan "letkeää" musiikkia. On myös niitä mömmöissä tehtyjä kappaleita, joissa on hassut sanat. Lennonilla on myös ihana ääni. Ja kaiken lisäksi nää on söpöjä :--3 Lempikipale on Lucy in the Sky with Diamonds, ja kuten kaikki tietää lyhennetysti LSD.

Franz Ferdinand

Tämä on minullekkin aika uusi tuttavuus, mutta olen tosi tykästynt. Nää tekee tosi erityyppisiä kappaleita ja osa kappaleista on tosi rauhoittavia, toiset taas mukavan meneviä. Suosikkejani ovat Do You Want To ja This Boy :--3 Tekee ihmeen lyhyitä kappaleita...

Huh huh!
tallennettu

Tom Noob
Naavaparta
Poissa Poissa

Cada vez mejor avatar!

Profiili
« Vastaus #51 : Huhtikuu 20, 2010, 16:06 »

Ihme, kun kukaan ei ole sanonut tykkäävänsä Justin Bieberistä O_o
(Itse vihaan kyseistä henkilöä)
tallennettu

>Lisää tähän valitsemasi biisin sanat<
Levis
Naavaparta
Poissa Poissa

Konata <3

Profiili
« Vastaus #52 : Huhtikuu 20, 2010, 18:40 »

Ihme, kun kukaan ei ole sanonut tykkäävänsä Justin Bieberistä O_o
(Itse vihaan kyseistä henkilöä)
Ainiin, unohdin tietenkin Justin Bieberin ja Taylor Swiftin <3
tallennettu

"In hoc signo vinces."
Joopajoo
Eliittikansalainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #53 : Huhtikuu 20, 2010, 21:08 »

Justin Bieber on todella ärsyttävä. Toivottavasti jää vain tähdenlennkosi. Kuka oikeasti kaipaa tommosta helaripelleä? Ja mikä hänessä on sitten niin "söpöä". Hän on pari vuotta minua vanhempi ja silti vaikutan paljon vanhemmalta kuin hän
tallennettu
Genkku
Ylläpitäjä
Eliittikansalainen
Poissa Poissa

Waa.

Profiili WWW
« Vastaus #54 : Huhtikuu 20, 2010, 21:42 »

Minä olen Suomen Justin Bieber, ainakin Suomen Mario Karttaajien mukaan. Todiste
tallennettu

Shiba
Eliittikansalainen
Poissa Poissa

~

Profiili
« Vastaus #55 : Huhtikuu 24, 2010, 22:14 »

Itse en tajua mikä teillä pojilla on Justin Bieberiä vastaan, söpöily ja vähän kimeämpi lauluääni 16-vuotiaalla pojalla vai/ja tyttöjen keskuudessa valtava maailmanlaajuinen suosioko? Omasta mielestäni Justinilla on oikeasti pari ihan hyvääkin kappaletta ja positiivisen kuvan olen muutenkin hänestä saanut. :)
tallennettu

shalala ♥
Joopajoo
Eliittikansalainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : Huhtikuu 25, 2010, 16:28 »

Itse en vain kestä Justinin fanitusta, se menee jo vähän yli niinkuin Twilightinkin fanitus. Hänen äänensä kuullostaa ärsyttävältä, eikä hän oikeastaan edes osaa laulaa. En muutenkaan hirveästi välitä tämmöisten teinipoppareiden biiseistä. Ja jos haluan korkeampaa ääntä kuunnella, kuuntelen vaikkapa Bee Geessiä tai Michael Jacksonia
tallennettu
Shiba
Eliittikansalainen
Poissa Poissa

~

Profiili
« Vastaus #57 : Huhtikuu 25, 2010, 23:49 »

Mitä hänen kappaleisiinsa ja ääneensä tulee, niin se on kyllä ihan makuasia tykkääkö vai ei, mutta laulaa hän kyllä osaa. :--)
tallennettu

shalala ♥
Nemuli
Kunniakansalainen
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : Kesäkuu 11, 2010, 12:27 »

Ohooh, jäänyt tämä ihana laulaja varjoon, nyt tuli taas innostus. Eli:

David Bowie

Huomasin, että kuuntelen David Bowieta sen ansiosta, että veljeni aloitti Life on Marsin katsomisen. Hän siis äkkäsi Life on Marsin kappaleita kuunnellessaan tämän ihunan laulajan. Itse pidän Bowien wanhimmista kipaleista, uudet (-97) kappaleet on aivan kamalaa tietokonehömppää. Rakastan David Bowien ääntä ja kappaleista löytyy joka tilanteeseen sopiva tunnelma. On mukavia rauhallisia kappaleita, kuten Starman, Space Oddity ja Life on Mars?. Mutta sitten on näitä ihanan vauhdikkaita, esim-erkiksi John, I'm Only Dancing, Rebel Rebel ja The Jean Genie. Lempikappaleeni: Life on Mars?, The Jean Genie ja Starman. Rakastan kyllä kaikkia kappaleita :3 Ihania fiilistelykipaleita. Ihannoin Bowien laajentunutta pupillia, se on ihku :3

David Bowie's eyes

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2010, 12:39 kirjoittanut Nemuli » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Designed by Baran
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!