|
Sininenkissa
|
 |
« : Maaliskuu 25, 2009, 13:05 » |
|
Juh, mietiskelin tässä onko tai olisiko mahdollista laittaa pystyyn AC Site Folkille irc-kanavaa? :) Kuinka monet täällä oikein harrastavat tätä nörttitoimintaa? Tai kuinka suurta osaa tästä porukasta koko toiminta kiinnostaisi? Jos ette tiedä mistä puhun, niin tässä on hieman ohjeistusta asiaan. Monet varmaan ovat meseä käyttäneet, vähän samanlainen kuin se, mutta osallistutaan erinlaisille kanaville juttelemaan ihmisten kanssa. Ei sen erikoisempaa. Minusta olisi vain mukavaa tutustua porukkaan enemmän ja tuolla tavoinhan se onnistuisi hyvin. Myös sen kautta voisi helpommin sopia esim. käyntejä toisten kylissä yms. Ajattelin vain laittaa ajatusta pyörimään eteenpäin, kun nyt tässä itse mietiskelin kun pitkästä aikaa latailin mIRCin koneelle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Genkku
|
 |
« Vastaus #1 : Maaliskuu 25, 2009, 14:18 » |
|
Samankaltaisesta asiasta on aiemmin keskusteltu mm. täällä. Mielestäni homma pitäisi tehdä mahdollisimman helppokäyttöiseksi esim. helpompaa olisi jos koneelle ei tarvitsisi latailla mitään, sekä valvonnan pitäisi olla kunnossa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Edelence
Kansalainen

Poissa
♥
|
 |
« Vastaus #2 : Toukokuu 14, 2009, 19:38 » |
|
Mutta ei kai sitä erikseen ohjelmaa ole pakko ladata kun on olemassa niitä netissä pyöriviä juttuja joilla voi ircata? Mielestäni ihan hyvä juttu ja vakioirkkaajat varmaan aika pitkälti asentelevatkin erinäisiä ohjelmia koneilleen. Valvonta on tietysti sitten juttu erikseen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AC LGttC hahmo: Cocoum kylä: Frogland FC: 0002-6287-1242
|
|
|
|
Mikebox
|
 |
« Vastaus #3 : Heinäkuu 21, 2009, 23:09 » |
|
Nyt on \o/.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
(>'.')>
|
|
|
new
Uusi kansalainen
Poissa
|
 |
« Vastaus #4 : Heinäkuu 23, 2009, 16:24 » |
|
TeamSpeak...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mikebox
|
 |
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2009, 20:48 » |
|
Jätkä on kyllä ny ihan kujalla <_<'.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
(>'.')>
|
|
|
barrelroller
Uusi kansalainen
Poissa
|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 23, 2009, 18:26 » |
|
Tehdäänkö tätä, vai onko mennyt jotain ohi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Spike
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 23, 2009, 18:58 » |
|
Kanava tehtiin jo ja se on otettu pois käytöstäkin vähäisen käytön vuoksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PhiL
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 23, 2009, 21:38 » |
|
Mitä jos pistäisitte chatin foorumille, kun kerran täällä käy enemmän väkeä, kuin itse sivustossa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sh*t happens... 
|
|
|
|
vilet
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 23, 2009, 21:47 » |
|
Mitä jos pistäisitte chatin foorumille, kun kerran täällä käy enemmän väkeä, kuin itse sivustossa...
Ei taida olla teknisesti mahdollista...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Levis
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 24, 2009, 08:29 » |
|
Niinkuin vilet sanoikin, tämä ei SMF-foorumisoftassa onnistu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"In hoc signo vinces."
|
|
|
|
vilet
|
 |
« Vastaus #11 : Joulukuu 14, 2009, 14:58 » |
|
Niinkuin vilet sanoikin, tämä ei SMF-foorumisoftassa onnistu. Jaa-a, löysin tälläisen jutun josta voi olla jotain apua foorumin chatille. Tutkikaa pojat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BuddyBuddy
|
 |
« Vastaus #12 : Joulukuu 19, 2009, 10:53 » |
|
Jonkinlainen chat olisi mielestäni hyvä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AC:WW FC: 3652-9099-0578 Kylä: city Nimi: Teukka Löysin nintendoni ja tein comebackin wi-fi maailmassa. :) Foorumilla liikun luultavasti vähän, mutta minut tavoittaa wi-fi:sä melkein joka päivä.
|
|
|
|