|
Nemuli
|
 |
« Vastaus #15 : Elokuu 02, 2009, 16:47 » |
|
Ööh, eipä ole mitään hirmuista taphtunut. Tai sitten ei tule vain nyt mieleen...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Boktai
|
 |
« Vastaus #16 : Elokuu 02, 2009, 17:42 » |
|
Se kun oon jo missannut 2 scorpparia yksi kiipesi kallion yli ja toinen katosi mun vierestä :'(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌ ██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀ ████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌ ▄▄▄▄▄██████████████▀ Hacker
|
|
|
|
vilet
|
 |
« Vastaus #17 : Syyskuu 19, 2009, 15:32 » |
|
Huonoin asia aaceessä on se etten ole ostanut vieläkään Let's go to the Cityä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jermu
|
 |
« Vastaus #18 : Syyskuu 19, 2009, 22:16 » |
|
Onko sull sit Wii?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
╔╗╔═╦╗ ║╚╣║║╚╗ (̲̅ζ(̲̅o̲̅)(̲̅ζ ╚═╩═╩═╝
Ōrudoragu
|
|
|
|
vilet
|
 |
« Vastaus #19 : Syyskuu 20, 2009, 19:28 » |
|
On!
Todellinen tarina meni näin: Oltiin äiteen kanssa DigiExpossa viimevuonna ja siellä kokeilin Letsgiä. Kiitos hyvän tuurini, tipuin kuoppaan. Ensinmäinen kommenttini äitiltäni oli: "Onpas lapsellinen peli!" Jipii. Sen yhden vaivaisen pitfalin takia en ole saanut vieläkään ostaa Letsgiä.
Kyllä ottaa päähän.
Tässä vielä lisää mokailua: Olisin ehkä saanut ostaa Letsgin... mutta ostinkin WiiMusicin. Kiitos Nintendon mainoskamppanjoiden, käytin rahani yhteen nintendon huonoimmista teoksista. Silloin ei ollut vielä Wild Worldiakaan, joten en olisi sitten saanut ostaa sitä kevällä...
Kyllä ottaa päähän.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2009, 15:57 kirjoittanut vilet »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ryu
Uusi kansalainen
Poissa
|
 |
« Vastaus #20 : Marraskuu 24, 2009, 15:45 » |
|
Ärsyttää vieläkin tämä asia Let`s go to the cityssä. Minulla kaverillani oli "kisa" kumpi saa kaikki kalat pyydystettyä ja museoon vietyä. Noh, johdin kaveriani kyllä aika reilusti kunnes minulta puuttui yksi kala: Arowana. Tuo pelin ehkä kaunein kala joka oli minulla niin yleinen vielä Wild worldissa mutta ei suostunut tulemaan näytille. Minulla taisi kestää 2 viikkoa kunnes sain sen kiinni ja palkkioksi sain 5 senttiä kaverilta ja Kultaisen ongen joka on kyllä aika turha.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2009, 21:57 kirjoittanut Ryu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratchet
|
 |
« Vastaus #21 : Joulukuu 08, 2009, 19:56 » |
|
Nyt on niin huono asia että ihan pakko kertoa. Halusin saada rahapuita mutta ennen kaikkea puita, ja istutin rahapuita 3,2 miljoonan edestä. Noin 2/3 selvisi vähän enemmänkin ja sitten aikamatkustin neljä päivää eteenpäin (Ei kommentointia) ja huomasin että lumi oli jäänyt maahan ja kun menin katsomaan rahapuita niin siellä oli vain puita, ei rahaa! Nyt ärsyttää kun siihen meni kaikki säästöt! >:(
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2010, 15:21 kirjoittanut ratchet »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tom Noob
|
 |
« Vastaus #22 : Joulukuu 25, 2009, 00:04 » |
|
Menin antamaan Wendelille Elegant mushroomin, vaikka minulla oli jo se memo minkä sienistä saa. Hiukkasen kismitti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
>Lisää tähän valitsemasi biisin sanat<
|
|
|
|
BuddyBuddy
|
 |
« Vastaus #23 : Tammikuu 05, 2010, 22:50 » |
|
Sain tooodella harvinaisen kalan WW:sä kun olin wi-fissä ja äkkiä yhteys katkesi. -.-'
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AC:WW FC: 3652-9099-0578 Kylä: city Nimi: Teukka Löysin nintendoni ja tein comebackin wi-fi maailmassa. :) Foorumilla liikun luultavasti vähän, mutta minut tavoittaa wi-fi:sä melkein joka päivä.
|
|
|
|
Fishkas
|
 |
« Vastaus #24 : Tammikuu 09, 2010, 13:14 » |
|
Se on tapahtunut ja tapahtuu vieläkin. Langaton-netti yhdistin ei toimi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ACWW Wi-Fi Tyyppi: Fiona Kylä: Cinnamon FC: 5113-3381-9515
|
|
|
|
kojootti123
|
 |
« Vastaus #25 : Tammikuu 23, 2010, 20:38 » |
|
Olin juuri keksiny miten saa rahapuun kylvettyä varmemmin (kolmellakymmenellä tuhannella) Oli sitten eräänä kauniina päivänä minulla 120.000 belssiä ja istutin koko rahan edestä niitä puita ja yksikään ei kasvanu,kyllä otti päähän 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Huom!!
En osaa enää yhistää wi-fii mun ds laitteeseen
|
|
|
|
Trix
|
 |
« Vastaus #26 : Tammikuu 30, 2010, 16:34 » |
|
Sain äsken Giant snake headin mutta minulla oli portit auki ja netti katkesi. :(
Mullaki kävi kerran noin x.x Aargh, että potutti. Toinen oli kun olin Wi-Fissä ja mulla oli just sellanen ISO hai langan päässä, niin jo lagas ja hai karkas ;_;
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yotsuba otsuba tsuba suba uba ba a
|
|
|
|
Dana_
|
 |
« Vastaus #27 : Huhtikuu 21, 2010, 20:00 » |
|
Möööks, kauheinta oli se kun tein kovalla vaivalla autoteitä ja sitten unohdin tallentaa ;oo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AC LGttC FC: Nimi: Sally Kylä: Kaarina FC: 0131-4576-4680 Ilmoita jos lisäät, niin lisään sinut =))
|
|
|
|
Tipote
|
 |
« Vastaus #28 : Kesäkuu 01, 2010, 15:06 » |
|
Sain harvinaisen ötökän kun pidin porttei huvikseen auki ja netti katkes.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AC WW Fc: 3223-7470-3730 Nimi. tipote Kylä: nintown
|
|
|
|
Trix
|
 |
« Vastaus #29 : Kesäkuu 21, 2010, 22:16 » |
|
Minun on aika samanlainen kuin Tipoten.. Olin saanut juuri kaikki hedelmäpuuni tyhjennettyä kaverini kanssa, ja olimme nyhtäneet rikkaruohot maasta, kun sitten yhtäkkiä "Miks tää lagaa.. Eii! Tuli disconnect! Rääh! En kyllä pelaa enää tänään yhtään! Tyhmä peli!" jne jne..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yotsuba otsuba tsuba suba uba ba a
|
|
|
|