|
Ratchet
|
 |
« : Maaliskuu 11, 2009, 19:18 » |
|
Siis tänne laitetaan kaikki huonot ja ärsyttävät asiat mitä on tapahtunut AC:ssa.
Minulle huonoin asia oli se ,kun myin vahingossa tom nookille tavaran nimeltä "the kart" ja se maksoi MILJOONAN jos TNPS pisteet muutetaan belleiksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 03, 2009, 22:00 kirjoittanut ratchet »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jes1000
|
 |
« Vastaus #1 : Maaliskuu 11, 2009, 19:45 » |
|
Mun on se kun myin PhiL:ille kolme pave kamaa 5k vaik saisin paljon enemä nookilt :'( :'( :'(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PhiL
|
 |
« Vastaus #2 : Maaliskuu 11, 2009, 20:29 » |
|
Mun on se kun myin PhiL:ille kolme pave kamaa 5k vaik saisin paljon enemä nookilt :'( :'( :'(
Olisi kannattanu tarkistaa ennen kun myit... Huonoin asia, mikä on tapahtunut on varmaankin kun 2k turnipseja jouduin myydä 80 bells/per turnip. Ei ollu kovin paha, mutta pahin mulle tapahtunu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sh*t happens... 
|
|
|
|
Shiba
|
 |
« Vastaus #3 : Maaliskuu 11, 2009, 20:38 » |
|
Varmaan se, että aikamatkustin vahingossa ja kaikki turnipsit pilaantuivat. -.-
|
|
|
|
|
tallennettu
|
shalala ♥
|
|
|
|
Chillait
|
 |
« Vastaus #4 : Maaliskuu 12, 2009, 12:03 » |
|
Istutin monta tuntia appelsiinejä, kirsikoita sekä omenia. No tottahan toki Wiin kapulan patterit loppuivat eikä auttanut kuin sammuttaa koko peli :<
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Joopajoo
|
 |
« Vastaus #5 : Maaliskuu 12, 2009, 14:54 » |
|
Olin odottanut viikkoja että tulisi pont special.Vihdoin se päivä tuli ja sisko pääsi ennemmin pelaamaan.Ei se ollut viellä pahin vaan se kun sisko ostelun jälkeen päätti aikamatkata.Kun oli minun vuoro pelata huomasin tämän ja siirsin pont special päivään.Mutta ikäväkseni ei ollutkaan enään point special päivä >;(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Genkku
|
 |
« Vastaus #6 : Maaliskuu 12, 2009, 16:02 » |
|
Wild Worldissa se kun minulla oli noin 100 hybridiä ja sitten pikkuveli meni aikamatkaamaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
wapazi
|
 |
« Vastaus #7 : Maaliskuu 24, 2009, 17:44 » |
|
En tienny, että turnipsit pilaantuu pöydällä ja olin ostanut monta turnipsia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ACWW Nimi: Wapazi Kylä: Warazila FC 2321-5099-8529
AClgttc: Nimi: Wapazi Kylä: Warazila FC: 1204-3514-6847
Jos yksikin askel on likaa niin pitää osata peruuttaa.
|
|
|
|
Fortuna
|
 |
« Vastaus #8 : Huhtikuu 20, 2009, 00:04 » |
|
No en ole kyllä vielä kauaa harrastanut tätä Animal Crossingin pelaamista, joten minun ärsyttävin juttuni ei saata kuulostaa kovin hääppöseltä: Ostin väärennetyn taulun 3500 bellsin hinnalla ja sain sen myytyä Nookille vaivaiseen 10 bellsin hintaan. Jäi kyllä kovasti pännimään.
Eiköhän sitä suurempaakin ärsyyntymistä vielä vuosien varrella tule koettua...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratchet
|
 |
« Vastaus #9 : Toukokuu 03, 2009, 21:40 » |
|
Jos tähän aiheeseen ei tule kahden viikon sisällä yhtäkään kirjoitusta niin siirrän tämän aiheen AC LgttCn alueelle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Spike
|
 |
« Vastaus #10 : Toukokuu 03, 2009, 21:55 » |
|
Heei, ei sitä noin vain voi siirtää ._. Aihe sopii muutenkin paremmin tänne, turha tehdä joka pelille samanlaista aihetta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratchet
|
 |
« Vastaus #11 : Toukokuu 04, 2009, 17:11 » |
|
No miten vaan... (Mutta tänne on tullut NIIN vähän viestejä niin pitkänä aikana.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hazel
|
 |
« Vastaus #12 : Toukokuu 17, 2009, 21:42 » |
|
Ärsyttävintä oli kun kerran AC WW:ssä sain ongittua hyvin arvokkaan ja harvinaisen kalan. Ja kappas taskuni olivat täynnä. En tiennyt silloin vielä mitä tarkoittaa release ja luulin, että siitä painamalla voi vaihtaa sen johonkin toiseen esineeseen.. Mutta minä menin painamaan siitä ja kala tipahti takaisin mereen. Kyllä suututti. :-X
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kun etsii pistettä pisteistä löytää vain pisteitä. |
|
|
|
|
miksuli
|
 |
« Vastaus #13 : Heinäkuu 10, 2009, 13:30 » |
|
Sain äsken Giant snake headin mutta minulla oli portit auki ja netti katkesi. >:(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Trojan
SF-tiimin jäsen
Naavaparta

Poissa
Carpe Diem
|
 |
« Vastaus #14 : Heinäkuu 22, 2009, 20:46 » |
|
Laitetaanpas tänne nyt pari.
Ostin turnipseja miljoonalla bellsillä. En sitten muistanut myydä niitä >_> Ostin turnipseja puolella miljoonalla. Joku siirsi Wiin kellon kesäaikaan, turnipsit kuolivat. (Tuo ei tosin ollut oma moka :3) Ötököistä sitten pakoon päässyt ties miten monta palmuötöä, skorpioonia ja tarantellaa. Kaloja lähtenyt pakoon jne. Ammuin jonkun ilmapallon, ja kappas kappas, lahja tippuu veteen. >_> Talloin jonkun hybridin, en ampunut Gulliveria alas...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Älä lue historiaa. Tee sitä.
|
|
|
|